onsdag den 15. juni 2016

VIND den fantastiske roman Shotgun Lovesongs

Forlaget Klim har udlovet et eksemplar af denne skønne roman, i forbindelse med, at
forfatteren Nicolas Butler, gæster Danmark.





D. 22. juni kan du møde Butler i DOKK1 i Århus - og den 23. juni er han i Politikens Boghal i København. Begge dage i samtale med Kim skotte.

Jeg havde fornøjelsen af at anmelde romanen Læs anmeldelsen her - og nu kan du også få fornøjelsen af at komme med ind i vennernes univers. 

Alt du skal gøre er at skrive enten herunder,hvilket forlag, der udlover bogen. (husk at tilmelde dig, så du får besked, hvis jeg besvarer dit indlæg) Vil du have en ekstra chance, kan du også deltage på Facebook Klik her, da jeg lægger alle svar i puljen.

Jeg trækker en vinder på søndag d. 19. juni kl. 20 - har vinderen ikke meldt sig inden onsdag d. 22. juni, trækker jeg en ny vinder.

Rigtig god fornøjelse og læselyst.

© Bognørden

5 kommentarer: